wtorek, 28 stycznia 2014

50 pytań- TAG!

Witajcie wszyscy! Zostałam otagowana przez Bukwę z bloga Otchłań internetu...Przedstawiam wam 50 pytań TAG!

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
- Zależy od sytuacji lub dokąd idę...Lecz przeważnie jest to telefon.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 - Hmhh..Lubię wiele sklepów więc trudno mi wybrać.
3.Czy lubisz pływać ?
 - Lubię i to bardzo.
4.Masz jakieś fobie ?
 - Chyab nie lecz boje się wielu przeróżnych rzeczy.
5.Pijesz kawę ?
 - Nie pije. Chociaż lubię piankę od cappuccino więc czasami zdarza mi się przy okazji wziąć łyka.
6.Co robisz o 24:00 ?
 - Próbuję zasnąć lub śpię.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
- Tak, a mianowicie moje różowe skarpetki.
8.Często piszesz sms-y ?
 - Często...W szczególności z Zuzią (moją przyjaciółką):3 Wciągu tygodnia napisałyśmy 545 smsów xD
9.Czytasz książki ?
 - Oczywiście, że tak!
10. Masz duży pokój ?
 -Można by tak to określić.
11. Kiedy masz urodziny ?
 - 1 stycznia
12. Jakich piosenek słuchasz ?
- Przeróżnych!Gram na fortepianie i śpiewam więc naprawdę trudno mi wybrać...
13. O której chodzisz spać ?
- Przeważnie 22 lub 23...
14. Malujesz paznokcie ?
 - Tak maluje:) A mianowicie głównie na neonowy pomarańcz:3
15. Twoje największe marzenie ?
 -Hmhh...Nie wiem. Ogólnie jestem marzycielką:)
16. Co lubisz robić ?
- Śpiewać, tańczyć i
grać na instrumentach.
17.Jesteś leniem ?
 - Trudno mi to samej określić:3
18. Czego się boisz ?
 - Paru rzeczy...
19. Umiesz śpiewać ?
 - Nom^^
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 - Oczywiście! Uwielbiam ją!

21. Facebook vs Twitter ?
 - Nie posiadam...
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
- sheinside.com, aupie.com i scotch-soda.com...Taaa same ubranka:O
23. Ulubiona piosenka ?
- Zależy, lubię słuchać wielu utworów.
24. Dużo śpisz ?
-Nie wiem xD
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 - Raczej rzadko...
26. Ulubiony sportowiec ?
 - Trudny wybór.
27. Masz jakieś hobby ?
 -Mam ich strasznie dużo!
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 - Chyba można by to tak ując xD
29.Masz skype-a ?
 - Tak!
30.Co lubisz pić?
- Herbatę, Ice Tea i wodę gazowaną lub lekko mineralizowaną.
31.Ulubiony owoc ?
 -
truskawki, poziomki, czereśnie, borówki, jagody i maliny...
 .32. Czego nie lubisz w ludziach ?
- Nie mam czegoś konkretnego...Na początku muszę poznać bliżej tą osobę.
33.Zbierasz coś ?
 - Kolekcjonuje lalki Monster High.
 -34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 - Jak mówiłam wcześniej nie mam Facebook'a

35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 - Nawet chociaż moim zdaniem jestem nie fotogeniczna.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 - Tak mam:)
37.Masz rodzeństwo ?
 - Niestety nie...Jestem jedynaczką.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 - Nawet tak!
39. Malujesz się ?
 - Nie, jeszcze nie (*le tajemniczy uśmieszek*)
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
- W szkole spinam włosy w warkocz lub kitkę, ale na co dzień wolę rozpuszczone.
41.Kolor ścian w pokoju ?
 - Ecru

42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 - Przeróżne filmiki, tutoriale i piosenki...
 43.Jesteś wolna ?

-Nie, zdecydowanie nie! Dwie szkoły to harówa...
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 -Pisanie posta i Facebooka...
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 -Mail mojego kolegi do przyjciółki:3
Lecz jeszt to TOP SECRET!
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 - Długie jak nie wiem co xD
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 - Biały, ale to mundurek szkolny.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 - Gadałam na skajpaju:3

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 - Chyba takiego nie mam, ale można powiedzieć, że najgorzej radzę sobie z matematyką...
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
 - Z 15 min...

11 komentarzy:

  1. No wiem:3 Namęczyłam dię przy nich:3
    Zaszczyt! Sama Córka Księcia Cieni skomentowała mojego bloga...Obramuje ten komentarz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz nieaktualne dane xD Lorraine od jakiegoś czasu nie jest córką Księcia Cierni xD

      Usuń
    2. Aktualne mam tyle że nie umiem się w nich połapać xD To chyba teraz jest córka ducha? Bo już się pogubiłam xD

      Usuń
    3. Córką ducha była na samym początku, później została córką Księcia Cierni. Teraz nie powiem, kogo jest córką, ponieważ będzie to podwójnie ujawnione w opowiadaniu ;)

      Usuń
  2. Ja tam siem cieszę, że jestem jedynaczką i oby NIGDY się to nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOSZ! Co za kłupie pytania ;___; Komu by sje chcjało czyttać to z płentami ortokraficznymi -.- Jeszcze jest to nie rozczytasz sie mało czytelne -,-

    Ps Nigdy nie zdradzę kim jestem MVAHAHAHA e.ą

    Derek^^ (płatny hejter na zamówienie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Z chęcią zaobserwuje Twego bloga :) Pokomentuje i dodam Cię do partnerów.

      Usuń
    2. Adrianna co się stało z blogiem? Dlaczego go usunęłaś?

      Usuń