sobota, 18 stycznia 2014

...

Przepraszam, że pisze w kratkę. To dlatego że mam dużo roboty w szkole! Poza tym moja niby najlepsza przyjaciółka podsłuchuje moje rozmowy z nią...Nagle każdemu  przeszkadza to z kim sie zadaje! Dziewczyny z klasy się ode mnie odwracają bo je coś trzepnęło...Sorry, ale kiedy inni się zadają z "classmate'sami" z innych klas to jest ok a jak ja to już każdy ma problem! Ostatnio proszę przyjaciółkę żebyśmy pogadali na co ona: No to idź sobie do (kogośtam)...Gorzej jest jak chodzę po korytarzu z nią. Wszystkie się gapią lub szeptają...Jeszcze gorzej jest z dziewczynami z jej klasy, które mówią o mnie talie rzeczy których szkoda nawet powtarzać...

6 komentarzy:

  1. Nie martw się. Za pół roku już ich nie będziesz musiała oglądać bo pójdziesz do gimnazjum. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i dziękuje za uświadomienie tego! Problem jest taki że dziewczyny z jej klasy mówią o mnie różne rzeczy, a ludzie szepcząc po kątach i gapią się ma mnie

      Usuń
    2. Drażni mnie też brak zaufania...Bo jednak mówiąc rzeczy dotyczące mnie i jej dzielimy miedzy mną a nią. Nie rozumiem wiec postawy mojej najlepszej przyjaciółki...Wychodzi na to, że jej zdaniem jestem nie lojalna.

      Usuń
    3. Jeśli Twojej "przyjaciółce" przeszkadza, z kim się zadajesz, to wychodzi na to, że to fałszywa przyjaźń. Przestań się z nią zadawać a znajdziesz przyjaciół, na których zasługujesz. Wsłuchaj się w tą piosenkę:
      https://www.youtube.com/watch?v=dbuhup43cvE

      Usuń
    4. Dzoękuje Ci Kiziu! Masz racje...Właściwie nasza " przyjaźń" zaczęła sie w bardzo dziwny sposób, ale to może opowiem Ci na czacie lub kiedy indziej...Piosenka jest głęboka i dzięki niej coś sobie uświadomiłam...Dziękije!

      Usuń
  2. Nie warto przejmować się zachowaniem Twojej przyjaciółki. Pokaż im wszystkim, że to wszystko nie robi na Tobie wrażenia.
    B.

    OdpowiedzUsuń