wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy Rok!

Kochani! Zgadnijcie kto kończy 13 lat? Tak, ja! Więc każdy kto jest tak miły może złożyć mi życzenia w komentarzach!

A teraz coś ode mnie:

Życzę wam wszystkim udanego roku 2014, wspaniałej zabawy sylwestrowej i żeby wasze dusze tańczyły i radowały się cały rok!  Niech ten dzień będzie dla was zabawą, ale nie tylko! Chciałabym, żebyście zebrali wszystkie chwile i rzeczy, które wam się udały (napiszcie w komentarzu) :) Dziękuje wam wszystkim za wspieranie mnie w ciagu tego miesiąca...Jeszczeraz udanego 2014!

Amelka

PS Zozo jak chcesz coś napisać to możesz zrobić edita.
PS 2 W ankiecie zwyciężyła wersja 2

6 komentarzy:

  1. Szczęśliwej TRZYNASTKI xDD Dla mnie ten rok był wyjątkowy. Miałam chłopaka, dostałam żółwia i świnkę morską, wzbogaciłam kolekcję lalek o 10 nowych postaci, założyłam bloga, odkryłam, że jestem pół niemką i dowiedziałam się, że w przyszłym roku lecę prawdopodobnie do USA! Nigdy Cię nie zapomnę, 2013! Oby 2014 był jeszcze bardziej udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja w tym roku rozpoczęliśmy dopiero kolekcje!
      I dziękuje za życzenia!

      Usuń
    2. Izuś dziękuje za ten rozpis:)

      Usuń
  2. Hepi berfsdej tu ju! Amm... Życzę Ci wszystkiego dobrego,czego sobie sama pragniesz, szczęśliwego neff roku itd.

    ^^ Tysia Verdas ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Bardzo dziękuje Martyna. wzajemnie.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji 13 urodzin!!!

    -J

    OdpowiedzUsuń